Thursday 13 June 2013

Mencari ilham ...

Salam,

Hari ni actually saya tak ada idea sangat nak tulis entry kat blog ni..Jadi saya cuma nak ceritakan sedikit tentang mencari ilham..

Ilham.....apa tu ilham sebernarnya ye??

Ilham ni kalau dari segi bahasa yang saya faham ialah lebih kurang macam mencari idea macam tu la.
Tak tau la betol ke tak fahaman saya ni, tapi bagi sesiapa yang tahu maksud ilham ni, boleh share-share sikit kat komen bawah ni.. :)


Hari ni saya baru dapat satu ilham, setelah lama mencari apa yang nak buat..
Last-last saya nak ambil keputusan untuk membuat Video Blog (VLOG).. 
Ilham ni datang daripada vloger terbaik dimalaysia iaitu Matluthfi, nak tengok blog dia ni url dia = matluthfi90.com ..

Jadi itulah ilham yang saya dapat setakat ni, insyaallah nantikanlah VLOG saya dalam masa terdekat ni ye.. Genre saya lebih kepada sharing and information based on apa yang saya tahu jela..hehe :)

To be continue... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...